Monday 2 October 2017

Momentum Options Trading Nyhetsbrev


The Option Strategist Newsletter. Analyse, kommentar, utdanning og spesifikke handelsrekommendasjoner på ukentlig basis. I sitt 25. år for publisering, er Option Strategist-nyhetsbrevet fortsatt et av bransjens mest respekterte aksjeopsjoner nyhetsbrev Skrevet av anerkjent analytiker og bestselgende forfatter Larry McMillan Option Strategist fortsetter å være et viktig investeringsverktøy for nybegynnere og eksperter. I hver utgave av dette ukentlige nyhetsbrevet finner du markedskommentarer, meninger og anbefalinger om opsjonshandel og aksjemarkedet. Fra indeks til aksjer og futures alternativer, inkludert generelle og spesifikke anbefalinger, Option Strategist dekker alt. Nyhetsbrevet leveres enten via e-post eller US Mail-abonnementer inkluderer også tilgang til den ukentlige forskningsartikkelen, som regelmessig legges ut i løpet av uken. En Option Strategist-abonnement inkluderer. En nyhetsbrev Hver fredag ​​Alternativet Strategist Nyhetsbrev er publisert hver fredag, og er generelt deliv gjerds om morgenen. Featureartikler Forskningsartikler som dekker relevante emner, historiske studier og nye strategier blir publisert gjennom uken og leveres til abonnenter umiddelbart. Klikk her for å se en indeks for tidligere Feature Article topics. Specific Trading Recommendations Inkludert oppfølgingshandling, handel stopper og stillingsanalyse Anbefalinger gjøres i følgende strategier. Oppkjøpet legger anrop basert på anropsforhold, spekulasjoner, momentum, etc. Ratio Spreads, Kalenderspread, Bull Bear spreads, Back Spreads, etc. Inter-Market Spreads. Condors Iron Condors. Straddles Strangles. Covered Samtaleskriving Naked Put Selling. Volatility Trading. Seasonal Trading. and mye mer. Nålig markedsanalyse Larrys ukentlige aksjemarkedsanalyse basert på ulike tekniske indikatorer, inkludert set-call-forhold, bredde, følelse, prishandling , momentum, volatilitet og volatilitet derivatives. The Grunnleggende gjennomgang og forklaring av viktige alternativ concepts. Charts, Grafer, Tabeller Vesentlig diagrammer og grafer som illustrerer viktige stillinger, studier og ideer signalkvalitetssignaler, pristiltak, støttemotstand, termestruktur, McMillan Oscillator, volatilitetsvarianter futures, osv. Tabeller som viser lister over verdifulle datalager, gir kun fremskritt, volatilitetskvoter, dyre og billige alternativer, implisitt volatilitet i VIX-opsjoner, etc. Volatilitetsvariasjon Futures og opsjoner Oppdater dybdeanalyse og kommentarer om dagens volatilitets - og variansderivatmarkeder og hva de sier om aksjemarkedet Denne viktige informasjonen er funnet bare her. Skriv av i dag og begynn å handle med et av de mest pålitelige navnene i opsjonsindustrien. Track Record. Click her for å se Option Strategist Newsletters imponerende 25-årige track record. Back Issues. Each Option Strategist Nyhetsbrev abonnent er gitt tilgang til fulle i fjor av tilbake problemer Eldre tilbake problemer er tilgjengelige for kjøp for 4 hver Besøk Alternativ Stra Tegist Nyhetsbrev Tilbakemelding siden for å se emneelementene i artikkelen og å kjøpe eldre tilbakebetalinger. Tilfredshet garantert. Hvis du ikke er helt fornøyd med abonnementet ditt, kan du avbestille når som helst og en tilbakebetalt refusjon vil bli utstedt basert på gjenværende ubrukt porsjon av abonnementet. Prøveabonnementer og Betalte abonnement fornyes ikke automatisk, med mindre du velger et autorenew-abonnement. Vanlige abonnementer utløper etter ferdigstillelse dersom ingen tiltak blir tatt. Hver kunde er begrenset til en 29 prøveversjon. Listepris 295 00.Tradering eller investering, uansett om det er margin eller på annen måte, medfører høy risiko og kan ikke være egnet for alle personer. Utnyttelse kan virke mot deg så godt som for deg. Før du bestemmer deg for å handel eller investere bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og evnen til å tolerere risiko. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noe eller hele din opprinnelige investering eller enda mer enn din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å miste Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med handel og investering, og søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. Gå til Disclosure Policy-siden for fullstendig Opplysningstester. Testimonials antas å være sanne basert på representantene til de personene som gir vitnesbyrdene, men fakta sta Ted i testimonials har ikke blitt uavhengig revisjonert eller verifisert. Det har heller ikke vært noe forsøk på å avgjøre om noen vitnesbyrd er representativ for alle personers erfaringer ved hjelp av metodene beskrevet heri, eller å sammenligne erfaringene fra de personene som gir vitnemålene etter at vitnemålene ble gitt Du bør ikke nødvendigvis forvente samme eller lignende resultater. Resultat Resultater Tidligere resultatresultater for rådgivende tjenester og pedagogiske produkter er kun vist som illustrasjon og eksempel, og er hypotetiske. HYPOTETISKE RESULTATRESULTATER HAVER mange uavhengige begrensninger, noe som beskrives under NO REPRESENTATION GJØR DET AT ENKEL REGNSKAP VIL ELLER ER LIKELIG Å VÆRE GJENNOMFØRINGER ELLER TAPER LIKTIGT SOM VISTE FAKTISK, DER ER FREQUENTLY SHARP DIFFERANSER MELLOM HYPOTETISKE RESULTATRESULTATER OG DE FAKTISKE RESULTATENE SOM OPPDRAGES ETTER ET NÅR SPESIELT HANDELSPROGRAM. NOEN AV BEGRENSNINGER OM HYPOTETISKE PRESTASJONER RESULTAT ER DET DE ER GENERELT BERETET MED FORDELEN AV HINDSIGHT I TILTAK, HYPOTETISK HANDEL INVOLER IKKE FINANSIELL RISIKO, OG INGEN HYPOTETISK HANDELSOPPTAK KAN HELT KONKURRERE FOR KONSEKVENSEN AV FINANSIELL RISIKO I FAKTISK HANDEL FOR EKSEMPEL, MULIGHETEN TIL Å STABELLE TAP ELLER Å ADHERE TIL A SPESIELT HANDELSPROGRAM I MELLOM HANDELSTILLINGER ER MATERIALPUNKTER SOM KAN OGSÅ GJELDES HENSYN TIL FAKTISK HANDELSRESULTAT Det er mange andre faktorer knyttet til markedene generelt eller til gjennomføring av et hvilket som helst spesifikt handelsprogram som ikke kan fullstendig regnes for ved fremstilling av hypotetisk RESULTATRESULTATER OG ALLE AV HVOR KAN DIREKTE VÆRE AKTUELLE HANDELSRESULTATER. Den fremste siden for aktive opsjons - og aksjehandlere, som gir den raskeste, mest grundige og nøyaktige valganalysen i bransjen. OptionsHawk er den første og beste siden for å gi real - tidsanalyse av institusjonelle og uvanlige opsjonshandler. Opptakshawk gir levende intradag-alternativer analyse, slik at du kan handle med de smarte penger, da jeg overvåker store institusjonelle handler og uvanlig opsjonsaktivitet. Alternativmarkedet har konsekvent vært en ledende indikator på fremtidig prisbevegelse i aksjer. Jeg har konsekvent vært i stand til å forutsi store lagerbevegelser på grunn av overtakelser , inntekter, tekniske pauser og andre hendelser som flytter lager. Min evne til å kombinere opsjonsaktivitet med mange års erfaring i teknisk og grunnleggende analyse gir meg en konkurransefortrinn for å finne eksplosive handelsmuligheter som ikke finnes andre steder. Opptak Hawk gir strategier for direkte trading , markedsanalyse og mer til kunder Alternativer Hawk-produkter gjør gode handelsmenn Elite gjennom idegenerering og optimale belønningsrisikostrategier. SP trakk seg tilbake av all-time høyder denne uken og fylte et lite gap tilbake til 20-EMA med energi en dra på de store indeksene sent på uken Vi testet den stigende 20-dagers EMA på torsdag på 2.354 og sprang fredag ​​etter et sterkt jobbnummer noe som gir oss et fint sted å bytte mot OpEx denne uken. Økende trendstøtte fra valglobene ligger like under 2,350 mens en dypere tilbakekalling skulle målrette februar-breakout på 2.300. Våre oppåpunktsmål forblir de samme som i forrige uke med et trekk over 2.400 målretting Andrew s Pitchfork-nivået på 2.425 og deretter det målte målet fra 2015 2016-serien på 2.450 RSI har trukket seg tilbake fra de siste overkjøpte nivåene til 55 som er sunt og MACD begynner å krølle tilbake etter at en pullback OBV nærmer seg nye høyder her foran pris med noen betydelige volum barer for å lukke uken Sentiment Internals. The siste AAII Sentiment Survey for uken 3 8 viste en nedgang i hausse sentiment med 7 9 til 30 0, en nedgang på 3 i nøytralt sentiment til 23 5, og en stor hopp av 10 9 i bearish sentiment til 46 5 Dette er den høyeste bearish utskrift i AAII siden februar 2016 NAAIM eksponeringsindeks falt til 87 09 og nå på sitt laveste nivå siden november Lipper Fund Flows viste tilstrømning av 8 5B til aksjer, den sjette rette uken med innløp og 2 8B innflytninger til skattepliktig obligasjoner Fra fredag ​​s nær hadde NYSE 72 nye 52 ukers høyder mot 63 nye nedganger mens Nasdaq-forholdet var på 93 33, relativ styrke Andelen SP 500-aksjer som handler over deres 50-dagers MA var 68 6 mens prosentandelen over deres 200-MA var 76 20 CBOE Equity PC-forholdet stengt ved 0 57 og indeks PC-forhold stengt kl. 05 05 NYSE Cumulative AD handlet under sin 50-MA denne uken for første gang siden 18 november mens summasjon avsluttet kraftig lavere på 439 94 NYMO stengt på -61 19 etter å ha flyttet under -80 på ett tidspunkt i løpet av uken. finsk FNSR svak nylig nylig inntjening men i dag 3000 april 26 30 samtalespreads kjøpes for å åpne for 1 05 til 1 10 FNSR-aksjer prøver å holde 50 Fibonacci fra mai-nedgangene til siste høyder 26.Philips 66 PSX med 570 januar 2019 80 samtaler åpning fra 7 56 til 7 85 med aksjer prøver å basere seg etter siste tilbaketrekking og følger stabil akkumulering i juni e calls. Halliburton HAL rebounding etter samtalen feie i Oil Services OIH og rå hoppende tilbake litt, solgte en forhandler 1000 45 oktober for å åpne 2 59 i svakhet. Lukket Skyworks SWKS Ringer 63 i 7 27. Lukket Braodcom AVGO kalenderoppropsspredning 62 79 på 7 26. Lukket General Electric GE Puts 68 på 7 26. Lukket Deere DE Put Spreads på 132 på 7 25 16. Lukk Herbalife HLF Calls 148 55 på 7 15 16. Lukket charter CHTR Samtaler 134 på 7 8 16. Lukket Mead Johnson MJN Samtalespredning på 136 på 6 30 16. Lukket Boeing BA satt spred på 100 på 6 27 16. Lukkede General Mills GIS Samtaler på 150 på 6 20 16 . Lukket CarMax KMX legger 77 8 på 6 10. Lukkede Gold GLD-samtaler 72 2 på 6 9. Lukkede Conagra CAG Samtaler 80 på 6 8. Lukkede konstellasjonsmerker STZ Call Spreads 83 3 på 6 8. Lukket Union Pacific UNP samtaler 74 på 6 8. Lukket Celgene CELG Ringkalender Spreads 140 5 på 5 26. Lukket Red Hat RHT Ringkalender sprer seg til 51 6 på 5 25. Lukkede IBM-samtalespredninger på 77 59 på 5 10.Jo Jeg setter pris på arbeidet ditt mer og mer Med ditt innblikk innspill i løpet av de siste fem månedene, har min handelskonto vokst pent. Bruce. Hver gang jeg sammenligner Goldmans ukentlige nyhetsbrev Nyhetsbrevene dine ser ut som om du for det meste overgår dem, jeg har aldri sett en fyr som deg - Shiv. Jeg vil chime i også. Dette er uten tvil den beste servicen jeg har abonnert på fantastiske samtaler. Takk for alt du gjør - Desert Irish. Im new til tjeneste, men så langt, er ideene du kaller ut utrolig og raske. Mange nye muligheter presenteres hver dag, bare fantastisk. Gjest. Jeg har nettopp abonnert. Det er dermed den beste servicen jeg har funnet på internett - Robbie. I kom inn på de WSM-samtalene i forrige uke, men solgte i går for 300 ønske jeg holdt nå THX - Andy. Flott nettsted og markedsdekning Du er bedre enn OptionMonster og mange andre som jeg har kastet bort tusenvis av dollar på. - Fahad. En annen 100 Gainer på en dag, jeg vet ikke hvordan du gjør det, men holder dem på plass - Jay. Sold EMC ringer til 106 Gaim og Visa V krever 151 Gain Great Picks Joe - Jeremy. Jeg har nettopp laget 8400 på MCX apr 67-55 på mindre enn 5 minutter takk for varselet - Javier. Bare gjort en dobbel med TXT-anropene i noen få minutter med handel - Andy. Closed WHR ringer 550 Gain - Craige. Closed 400 Gain på HTZ i 1250 Calls - Frank. 30K ion EQIX posisjon i dag i løpet av en time denne tjenesten er utrolig thanx igjen Joey - Andy. Your Service er flott og Addicting - Don. Jeg forstår ærlig ikke hvordan du har en linje utenfor huset. Prøv å få denne tjenesten - Ryan. Joe, thanx for alle de gode handler Din tjeneste er FØRSTE KLASS - Bob. UR DA MAN I DO på 0 40, ut på 0 70 - kul 75 fortjeneste i få minutter - Ayan. Start min prøveperiode medlemskap i dag Kjøpt STRI på 26 47 dette morgen og jeg har allerede betalt for 3 måneder av MAX-tjenesten din. Vil du offisielt bli medlem i løpet av et par dager? Du Rock - Rodg3r. Joe you rock Fikk i MYL Nå 19call for 0 26, kom ut på 0 49 - Ayan. Thanks Joe kjøpte CMG 350 setter på fredag ​​for 670 etter å ha sett deg nevne det tok det av på høyene for betalt for 2 måneder av din mest fremragende service - Lisa. Jeg kjøpte CIE 17 feb 5 samtaler på 1 10 og solgt i dag på 1 80 Det er så mye verdi og handlingsbar informasjon som deles i handelsnavnet, jeg tror jeg kan gå uten det. Jeg skal logge når jeg har prøvd det går ut - da. Jeg åpnet alternativkontoen min i forrige måned, allerede opp 42, fortsett det gode arbeidet - Jeff. Jeg har prøvd mange, mange tjenester jeg har å si at du er hode og skuldre over alt annet 1 All round excellence 2 Høy kvalitet innhold i stor mengde, men svært effektivt presentert 3 Handlebare og rettidige ideer 4 God læring 5 Gjøre penger rett utenfor av hjemmet kjører - Individual Trader. Jeg ville bare si at tjenesten din er utrolig, og jeg er et nytt livstidsmedlem. Du gjør mer arbeid og har mer informasjon som er bedre presentert enn noen annen tjeneste som jeg noensinne har sett. Hold opp det gode arbeidet, herre-Jake. Jeg har vært medlem i nesten 2 måneder og har ca 80 vinnende handler, og kontoen min er nesten 200. Jeg har endelig en ekte kanthandel. Takk for din tjeneste - Daniel. Gode ting jeg var med OptionMonster Pro i 3 år, trodde Id gi denne tjenesten et forsøk, så du på Twitter, vel, jeg har nettopp avsluttet OptionMonster, info her er latterlig og en ting til, tjenesten din er 200 per måned billigere mer av et sosialt nettsted, med noe innhold, men innholdet her er vanvittig og mye mer forretningsmessig, jeg elsker det - Kevin. Tusen takk for abonnementstjenesten din Topp verdi Ive funnet online for en grundig analyse av opsjonsmarkedet - Miles Mason. Jeg har vært en premie medlem av og på i mange år nå. Din tjeneste er topp hakk, uten sidestykke. Jeg har vært en premie medlem av og på i mange år nå. Servicen din er topp hakk, uten sidestykke - Masmasta. Momentum Alert, The. Jeg abonnerer på MA i mai 2008. Mitt abonnement kom med en garanti for de første 11 handler vil bli vinnere. den første 14 var bare en vinner Men de overholder en fast stoppestrategi Så jeg var i mitt gratis andre år Kundeservice Dept var crackerjack Siden markedet har slått, spiller Alex s picks godt. Alle de nåværende stillingene er opp, om lag halvparten av dem over 10 høyere Totalt sett er jeg nå villig til å gå inn i alle de valgene jeg har vært på tide i de alternativene de anbefaler for spekulasjon jeg finner jeg møter Les mer. Vote Up 0 Stem ned Svar. September 22, 2009 9 05:00. Jeg ble med på Momentum Alert i juli 2010 Det var et kjøp ett år, få det andre året gratis. Det kom med en glødende rapport fra Greens multippelsystem for lagerplukning. Vel, så langt har jeg gjort 16 selger på grunn av at aksjene slår stoppene sine og 9 av disse har vært tapt En lager, Dolby så aldri noe opp siden Etter at det var anbefalt som et kjøp, gikk det ned til det s stopp Totalt sett er min handelskonto nede fra hvor jeg startet, jeg dro ut en melding, men fikk ikke noe svar og jeg sendte til og med et rekord Les mer. Vid opp -1 Stem ned Svar. april 30, 2011 4 48 pm. Jak, det må være tidszonen. Min erfaring har vært at Oxford-klubben vurderer sitt rykte høyere enn aksjene plukker. Prøv å ringe igjen. Jeg don ikke tro at de ikke vil gjøre det riktig. Vote opp 0 Stem ned Svar. May 6, 2011 1 50 pm. Jeg vil tro at deres rykte må være basert på ytelsen til produktene de selger. Her er min erfaring med de to siste aksjer som slo sine stopp Jazz Pharmaceuticals ble anbefalt som et kjøp den 7. februar klokken 2350 og faktisk gikk opp for en kort stund Dessverre startet det og stoppet på 30 00 Da det skjedde, gikk mange aksjer på markedet. Dessverre var det ikke noe marked og prisen falt som en stein over en svært kort periode. Da mine aksjer solgt, salgsprisen var 23 74 per Les mer. Vote Up 0 Stem ned Svar. May 8, 2011 12 29 pm. Takk Jack. Forfatterne har ingen kontroll over hva en aksje gjør etter at de har lagt den der ute. Men de har kontroll produktet som de selger, får jeg bedre resultater med Alex s Insider Alerts, picks. Vote Up 0 Stem ned Svar. May 12, 2011 9 48 pm. Jeg har abonnert på Oxford Club i årevis, jeg registrerte meg for deres VIP-tjenester a for få år siden Etter min mening er kun Insider Alert verdifullt, men det er ganske dyrt. Nyhetsbrevet er det samme som alle de andre. De annonserer sine vinnere, men aldri deres tapere. Etter at de har gjort en opsjonsanbefaling, måneder senere påstår de denne flotte avkastningen Jeg vet ikke hvordan flere ganger enn jeg ikke kan få inn i alternativet fordi det er over deres anbefalte pris når jeg prøver å kjøpe til slutt, handler de alt om å selge produkter Ingenting annet Les mer. Velg opp -1 Stem ned Svar. May 16, 2011 10 44 am. Another LOSER Yup, DHX var det anbefalte kjøpet den 11. mai, det sunket som en stein og traff stoppet og solgt på mai 25. Det gjør 11 tapere ut av de siste 18 selgerne Patetisk. Vote opp 0 Stem ned Svar. May 26, 2011 6 42 pm. Jeg har også meldt meg til Momentum Alert rundt 2 måneder siden Ingenting, men tapere Hva skjedde med 350 til 750 gevinster som ble spurt i nyhetsbrevet. Jeg burde ha konsultert Stock Gumshoe før du sliter bort pengene mine. Vote Up 0 Stem ned Svar. May 31, 2011 11 00 am. I har postet kommentarer om Momentum Alert i det siste. Dette vil mest sannsynlig være min siste. Om et år siden abonnerte jeg på Momentum Alert. Det var et kjøp ett år, få et annet år gratis. Mens jeg kan papirhandel noen av Alexander Greens anbefalinger i det kommende året, jeg skal ikke legge mer penger i dem Hva var i fjor som å følge hans anbefalinger, endte jeg med 11 vinnere og 15 tapere. Tapte overskredet gevinsten, og jeg m NED 22 Den andre dagen fikk jeg et tilbud om å utvide abonnementet mitt for en annen Les mer. Stem opp 0 Stem ned Svar 8. august , 2011 3 22 pm. Hva Oxford-annonsene sier om Momentum Alert, er sant, så lenge du bare teller vinnerne. De dobbelte og tresifrede gevinster blir laget ved hjelp av samtaler på aksjer. Mange blir likvidert med tap. Vote Up 0 Stemme Down Reply. September 9, 2012 5 16 am. Appreciate Momentum Alert advarsler Jeg har bestemt meg for å kjempe sammen med det. Lol Mitt abonnement på Insider Alert har vist seg å være en veldig god investering, jeg har opp 32 i de siste 90 dagene. Også omtrent et år siden jeg abonnerte på Oxford Clubs Advanced Energy Strategist, mistet jeg raskt 5 grand og ba om en refundert som ble straks æret. Vote Up 0 Stem ned Svar. December 10, 2016 11 03 am. I meant to say, jeg har bestemte seg for å kjempe sammen uten det Oxford C lub s Momentum Alert. Vote Up 0 Stem ned Svar. December 11, 2016 10 32 am. I betalt, men har ingen informasjon. Vote Up 0 Stem ned Svar. December 22, 2016 6 08 pm. Click her for å abonnere på denne kommentaren thread. Sign up for vårt nyhetsbrev. KOM MEDLEM. Avbestillingsanmeldelser. Postet av William H Giles på 22 desember 2016 6 08 pm. Jeg betalte, men har ingen informasjon. Postet av Bob Flynn den 11. desember 2016 10 32 am. Jeg mente å si at jeg har bestemt meg for å kjempe uten det Oxford Club s Momentum Alert. Posted av Bob Flynn 10. desember 2016 11 03 am. Fortell advarsler om Momentum Alert Jeg har bestemt meg for å kjempe sammen med det. Lol Mitt abonnement på Insider Alert har vist seg å være en veldig god investering, jeg har økt 32 i de siste 90 dagene. Også om et år siden jeg abonnerte på Oxford Clubs Advanced Energy Strategist, mistet jeg raskt 5 grand og ba om en refundert som ble straks æret. av Sumflow den 9 sep 2012 5 16 am. What Oxford klubber annonsering sier om Momentum Alert er sant, så lenge en s du teller bare vinnerne De dobbelte og tresifrede gevinster er laget ved hjelp av anrop på aksjer Mange blir likvidert med tap. Postet av Jack Barbic 8. august 2011 kl. 22.00. Jeg har skrevet kommentarer om Momentum Alert tidligere. Dette vil mest sannsynlig være min siste. For et år siden abonnerte jeg på Momentum Alert. Det var et kjøp ett år, få et annet år gratis. Mens jeg kan papirhandel noen av Alexander Greens anbefalinger i det kommende året, skal jeg ikke sette noen mer penger i dem. Hva var dette i fjor som Etter å ha fulgt sine anbefalinger, endte jeg med 11 vinnere og 15 tapere. Tapte overgått gevinsten, og jeg m DOWN 22. Den andre dagen fikk jeg et tilbud om å utvide abonnementet mitt for et år på 300 rabatt e-posten sa. Jeg håper du har fulgt Alexs anbefalinger i år, fordi han er avdekket noen utrolige sjanser til å eksplodere din rikdom. Det har vært 1.121 på Skyworks Solutions-klippet. Det var en langt større gevinst enn det som ble gjort på aksjen. Når aksjen slo stoppet, fortjenesten som presenteres i hans e-post var 34 gevinst. Det ser ut til at kravet på 1.121 kan være basert på hva alternativene gjorde. Årsaken jeg abonnerte opprinnelig var at tilbudet sa spesielt at det var hovedsakelig for handelsaksjer. Så, hvis du er i opsjoner , denne tjenesten kan være for deg Jeg går tilbake til å lese å studere Barons Regards jack. Dette nettstedet og Stock Gumshoe publikasjoner og forfattere tilbyr ikke individuelle økonomiske, investeringer, medisinske eller andre råd. Ingenting på dette nettstedet bør aldri betraktes som personlig rådgivning. , forskning eller invitasjon til å kjøpe eller selge verdipapirer Vi gjør også feil og dårlige avgjørelser noen ganger, og våre tanker eller data bør kontrolleres mot pålitelige kilder før de informerer din investin Beslutninger om hvordan du investerer pengene dine eller på annen måte styrer livet ditt eller økonomien er din, vi deler bare vår analyse og mening, og alle forfattere eller kommentatorer er individuelt ansvarlige for ordene og meningene de deler her. Les våre viktige ansvarsfraskrivelser og retningslinjer. Lager Gumshoe støttes av abonnenter og av sponsorer og annonsører. Stock Gumshoe s ansatteforfattere vil utlevere beholdninger i alle aksjer dekkes ved publiseringstidspunktet og vil ikke handle i noen aksjer skrevet om i minst tre dager etter publisering. Vennligst se nedenfor for fullstendig avsløring, ansvarsfraskrivelse og policyinformasjon. Koble til med Travis.

No comments:

Post a Comment