Friday 27 October 2017

Forex Fxprimus Gjennomgang


FXPRIMUS Review. FXPRIMUS er et fullt lisensiert online meglerfirma med hjemsted på Kypros og er regulert av Cyperns verdipapir - og valutakommisjon CySEC. Etablert av forhandlere og ledet av et team av profesjonelle handelsmenn, har FXPRIMUS kunder i over 200 land over hele verden. I tillegg til Forex, kan handlende handle spotmetaller, indekser, globale aksjer og andre CFDer alle innenfor MetaTrader 4-plattformen. FXPRIMUS er mottaker av Best STP Broker Asia 2013 og Best Trade Execution Asia 2013 Awards av Global Banking Finance Review. FXPRIMUS tilbyr Micro, Mini og Standard lot trading i en enkelt konto, som kan settes opp som en individuell, felles eller bedriftskonto. De tilbyr også selvstyrte og administrerte kontoer, samt Introduksjon av Broker IB og Affiliate-kontoer. Disse kontoene kan ha variabel eller ECN Premier spreads Alle kontoer har samme minimumsfinansieringskrav på 100 00 eller tilsvarende. ECN Premier Konto kostnader 1 pip appro ximately 10 En mini mye 0 10 vil bli belastet ca 1 og en micro lot 01 vil bli belastet ca 10.Money Managers tilbys et MAM system for å administrere en ubegrenset mengde kontoer samtidig. Traders kan ha så mange kontoer som de vil ha, men de må være under forskjellige brukernavn. Sikring og scalping er tillatt. Jeg var glad for å se at en demo-konto er tilgjengelig og gjelder i 30 dager fra registreringsdatoen. Spreadene i variabelalternativene er identiske i både praksis og live-kontoer. FXPRIMUS har samarbeidet med ledere i bransjen for å gi toppmoderne teknologi, rask gjennomføring og lavslettløsninger som sikrer det mest optimale handelsmiljøet. Elektronisk handel fører etterspørselen etter lav latency-tilkobling fordi det å kunne utføre handler på den raskeste tiden som er mulig er Den ultimate faktoren i online trading suksess FXPRIMUS gir kundene en handelsopplevelse som ligner på hvilke institusjoner som har tilgang til. FXPRIMUS s globale data cen Ters er nå på Equinox, et NASDAQ-børsnotert firma som har servere som er oppført i alle verdens største finansielle knutepunkter via toppmoderne fiberoptisk teknologi, Equinix Financial Exchange Global-nettverket. Ved å bruke dette nettverket, kan FXPRIMUS gi rask tilkobling , sub millisekund henrettelser til kunder over hele verden, uansett geografisk plassering FXPRIMUS har datasentre i Hong Kong, Nederland, New York og Singapore. Når det gjelder sosial handel, tilbyr FXPRIMUS Sirix et fullt automatisert handelsverktøy som gjør det mulig for handelsmenn å se på andre handelsfolk som har høyest fortjeneste, lærer og kopierer stilen sin og legger handler lett. MYFX Console er en kraftig handelsplattform tilgjengelig for alle Forex-forhandlere ved hjelp av MetaTrader 4 Nye handelsfolk kan nyte enkelheten til MYFX mens avanserte handelsfolk vil sette pris på evnen til å tilpasse handler og forenkle sin handelsprosess enkelt Og VPS-serveren lar dem koble til MetaTrader4 MT4 plattformen orm ved hjelp av en ekstern datamaskin som ligger nær FXPRIMUS MT4-serverne. Kostnaden er bare 30 per måned for denne tjenesten. MyFX på FXPRIMUS. En annen funksjon hos FXPRIMUS er deres Autochartist, et av dagens mest avanserte intradagverktøy for automatisk identifisering av diagram og Fibonacci mønstre Den har en 70 nøyaktighetsgrad av prognoser for prisbrudd. FXPRIMUS er veldig stor på kampanjer, og det var ganske en blanding på plass på tidspunktet for denne anmeldelsen for alle typer handelsfolk og til og med spesielle for FXPRIMUS-partnere. Enhver bytte deres handelsbalanse fra en eksisterende megler over til FXPRIMUS mottar en takkbon på opptil 6000 gratis handelsfond. Kampanjen vil løpe for et begrenset og utløper 31. august 2015. For å feire meglerens offisielle partnerskap med Manchester City FC , kan handelsmenn få opptil 3000 gratis handelsfond gjennom ulike konkurranser. En nåværende kampanje ble tilbudt til noen som finansierte sin konto med kredittkort, debetkort eller banktråd. Alle fond FXPRIMUS refunderte også alle kreditt - og debetkorttransaksjonsgebyrer som ble belastet av kredittkortbetalingsprosessorer Allied Wallet og Global Collect. Refusjonen ble automatisk brukt på innskuddet. Utdannelsesteamet på FXPRIMUS har noen av superstjernene Forex trading, global makroøkonomisk analyse, fremtidige trender og kommunikasjonseksperter. FXPRIMUS Forex Education. There er en daglig nyhetsrapport, et asiatisk markedsoversikt, Forex Breaking News og Market Week of the Week, som er en oversikt over ukens arrangementer. FXPRIMUS Forex News. There er tekstlige leksjoner om en rekke økonomiske emner og ukentlig live webinars tilbys. Funter kan deponeres via kreditt og debetkort - FXPRIMUS vil dekke kredittkortgebyrer Bankoverføringer er også gratis, men lokale banker kan belaste et gebyr på 5 pluss eventuelle lokale bankgebyrer og konverteringsgebyrer. De tilbyr tre metoder for å trekke tilbake midler via banktråd, Skrill eller t Gjennom et FXPRIMUS forhåndsbetalt kredittkort Kundens konto vil bli belastet 50 for uttak behandlet via Bank Wire. Customer Support. Traders kan koble til en FXPRIMUS-representant via telefon på mange forskjellige språk. På spørreskjemaet er tilgjengelig, og Chat er tilgjengelig når Forex markedet er åpent. FXPRIMUS nettstedet er tilgjengelig på over 50 forskjellige språk. FXPRIMUS ble etablert av forhandlere og dette setter dem på det beste stedet for å forstå behovene til en næringsdrivende. De har gitt et nettsted hvor deres kunder med alle de riktige verktøyene som en stabil handelsplattform, lav spreads og pålitelig kundeservice. Tight Spreads. Demo Account. Sirix Social Trading. Risk Ansvarsfraskrivelse DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen på dette nettstedet, inkludert markedsnyheter, analyse , handelssignaler og Forex megleromtaler Dataene som finnes på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids eller nøyaktige, og analyserer a re forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte Valutahandling på margin innebærer høy risiko og er ikke egnet for alle investorer. Som et løftet produkt-tap er det mulig å overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg å handle Forex eller et annet finansielt instrument bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, erfaringsnivået og risikovilligheten Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer For å kunne tilby denne gratis tjenesten vi mottar reklamegebyrer fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon med megleren direkte. Risk ansvarsfraskrivelse DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen på dette nettstedet, inkludert markedsnyheter, analyser, trad inngangssignaler og Forex megleranmeldelser Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko og er Ikke egnet for alle investorer. Som et løpende produkttap er det mulig å overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, erfaringsnivået og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for gir deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av dem som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre Data er oppdatert, vi oppfordrer deg til å verifisere vår informasjon direkte til megleren. DailyForex Alle rettigheter reservert 2006-2017. Gjennomgå Besøk site. Weird NZDUSD data feed fra sent. Jeg er på live3 server. Jeg handler på m15 diagrammer og bare deres NZDUSD par oppdaterer sine 15min diagrammer noen dager den 06 21st og 51nde minutt av hver time. You kan bokstavelig talt se off timing på horisontal skala på plattformen og i historia senteret også. En megler må gi nøyaktige feeds og timing for nøyaktige stearinlys. Gjentatt av FXPRIMUS innsendt 26 september 2016. Vær oppmerksom på at på grunn av noen LP utbrudd, økt tider var unormale, men problemet har allerede blitt løst Du bør ikke møte noen andre problemer. Jeg sendte en billettstøtte via e-post til Camille Murphy Billetten ble stengt uten svar FxPrimus fortsetter å være uetisk.2016-05-31 1Star Ja uetisk jeg m kunde og IB av FxPrimus fra mars 2011 Jeg har ført mange kunder til FxPrimus og hundrevis av nye kontoer ble åpnet takket være mitt arbeid som introduserte FxPrimus For en måned siden så jeg at tilbaketrekningsalternativene forsvant fra mitt kundeområde jeg sub gitt en forespørsel for å kjenne årsaken Etter mer enn en uke svarte de at jeg måtte tilbakebetale FxPrimus på 10K av en tilbakebetaling som jeg gjorde på en handelskonto, jeg gjorde ikke noe tilbake med noen megler i verden, jeg har ikke fra år en aktiv handelskonto med FxPrimus, så åpenbart var en falsk beskyldning. De skrev meg om et kontonummer som jeg aldri åpnet og om en e-postadresse, ikke min. Jeg ba FxPrimus om å gi meg beskjed om alle detaljer om den falske registreringen hvis EXIST men de nekter å gi meg beskjed om at registreringsdetaljer dokumenter mottatt, IP-adresse som brukes til å registrere, kredittkortnummer for å kunne innlede saken til en rettsdomstol fordi i Italia identitetstyveriet hvis skjedd er en forbrytelse, men de nektet å gi meg noen info om den falske kontoen som er oppnådd hvis det er sant cargeback Tilbakebetaling skjedde i november 2015, og de blokkerte uttaket mitt i mai 2016, veldig merkelig oppførsel Med andre ord for FxPrimus er jeg skyldig i chargeba ck men de vil ikke vise meg noen data om kunden som har fått tilbakebetaling. Men hvis for FxPrimus jeg m kunden, vet jeg ikke hvorfor jeg ikke vil gi meg beskjed om alle detaljer om den kontoen. Jeg tror bare at hvis de innrømmer å ha akseptert en falsk kunde de ville innrømme at deres overordnede kontor ble lurt av noen.2011-03-31 Ingen vurdering Jeg har åpnet en ECN-konto fra en måned Alt er helt perfekt Kommisjonen er ikke billig, 10 mye, men kjøring, spredning, innskudd, nettside, alt er utmerket Jeg vil ha oppmerksom på at ECN-variabel spredning ikke gikk på umulige verdier natten den 17. mars, da USDJPY hadde stor spike ned sammenlignet med andre ECN meglere. Tilført av FXPRIMUS på 2016-06-10 Innhold Kjære Carlo Colombo. Vær oppmerksom på at kontoen din og tvisten ble lagt under omhyggelig vurdering og etterforskning. Vennligst kontakt og be om Camille Murphy for å diskutere hendelsene på kontoene dine. Gjort av FXPRIMUS sendt 15. juni 2016.Hi Carlo Colombo, kan jeg bekrefte at billetten din var ikke c løst og faktisk ble besvart med mulitple spørringer under din oppmerksomhet, som du også har svart på. Vi har avsluttet revisjonen og inkludert en kopi av KYC-dokumentene og CC-historien som viser hver tilbakebetalingstransaksjon. Se billett SNJ-735- 69983 Varm hilsen, Camille Murphy, FXPRIMUS. En av de verste meglerne jeg har handlet med, gjorde jeg bare 4 handler med dem under nyhetene, og alle hadde stor glidning og når jeg sier stort, snakker jeg om 160 pips Verste megler for en nyhetshandler Skrev dem en lang epost som forklarer min slippe og langsom eksekveringserfaring med video og bevis. De sendte meg tilbake at stillingen min var fylt til best mulig pris. Slippage hver gang jeg er glad for at jeg startet med et lite beløp med dem som jeg tok det straks ut og deres selger før jeg åpnet kontoen min pleide å ringe meg to ganger i uken, og spurte meg om å deponere. På et tidspunkt sa han at hvis jeg ikke legger inn innen fredag, vil han ikke kunne gi meg bonus hahaha Th er megler en vits, den verste likviditeten noensinne når du bare opplever at du slipper hver eneste tid. Men min tilbaketrekking ble fullført innen 3 dager. Gjort av FXPRIMUS sendt 23. mai 2016. Kjære Behzad Bazian Vær oppmerksom på at slippe kan og vil skje under volatilt marked perioder eller nyhetstider Under volatile markedsperioder og nyhetstider, er det tidspunkter når interbanken blir illikvide. Dette betyr at hvis du prøver å utføre en handel til spesifisert pris, og det ikke er noen bank som er villig til å avtale til den prisen vil du motta neste best mulig pris Dette er uttalt i vår ORDERFORVALTNINGSPOLITIK godkjent ved registrering Per ledelsesvurdering kan vi appellere til vår likviditetsleverandør for en spesiell ordning med hensyn til dine smittehandler. Vennligst send epost eller svar på billett SFP - 436-66838 og be om Camille Murphy for ytterligere å diskutere din klage og et gunstigere resultat FXPRIMUS representative. I har bedt om tilbaketrekking siden 2 2 16 til nå, men min wi thdrawal har blitt avvist av min bank 3 ganger totalt FX PRIMUS har blitt svartlistet av Den monetære myndighet i Singapore Dermed ble mitt fond avvist 19. 19 16 FX PRIMUS ga meg til å trekke tilbake til min finansierings bankkonto Og som jeg gjorde det, Fondet ble avvist også Jeg ba om en løsning som jeg trenger å trekke pengene Fx PRIMUS ga meg en løsning for å trekke fondet ved hjelp av YuuPayout Og før jeg bruker det, har jeg spurt om det vil FX PRIMUS navn vises i TT Og som Jeg ble fortalt av dem, det vil ikke vises, men til min skuffelse ble fondet avvist igjen på grunn av FX PRIMUS navn ble nevnt i betalingsdetaljer og avsender MONEYNET er også svartlistet Hver gang mitt fond avvises, må jeg betale for returavgiften og tankene deg, returavgiftene er ikke billige Det er ikke rettferdig for meg å være med på avkastningsgebyret da fondets avslag ikke skyldes min feil Det er FX PRIMUS feil for å være svartelistet, og jeg gjorde som rådet av dem. Jeg ba om at FX PRIMUS skulle bære returavgiften koster, men de har unngått forespørselen min Det var ikke noe svar fra dem om dette Og jeg ber om en løsning for å trekke pengene mine Hvordan kan jeg stole på og fortsette å handle med FX PRIMUS når mitt pengeuttaksproblem ikke kan løses. Jeg oppfordrer seriøst FX PRIMUS til å ta dette saken seriøst og løse problemet mitt. Det har vært mer enn en måned. Min MT4 ID 547802.Reply av FXPRIMUS sendt 24. mars 2016. Hei Yap, Vi ber deg med vennlig hilsen for ulempen som dette er den første tid vi har opplevd slike problemer med kunder som trekker penger ved å bruke Singapore Bank og via YuuPayOut Vi vil gjerne kompensere for bankavgiftene som ble brukt når banken din returnerte tilbaketaksfondene. Kompensasjon gjelder for Witdrawal-referansen EWW00361004, EWW00418628 Du vil merke total kompensasjon krediteres din MT4 547802 Vi merker at du har en annen tilbaketrekningsforespørsel gjennom YuuPayout-referanse EWW00447428, som nå er mottatt, og tilbaketrekking referanse EWW00508667 ble behandlet i går Du bør motta dette beløpet innen 2 5 virkedager Med dette tilfellet har banken sannsynligvis hentet faktum, klienten er malaysisk og på grunn av at Forex er forbudt i dette landet, har returnert midlene tilbake til oss Vi vil faktisk holde våre malaysiske klienter i betraktning for fremtidige uttak og tillate ytterligere metoder for å trekke penger, dvs. e-lommebøker Skrill og Neteller Vi håper dette fullstendig løser saken. Vær så snill å løse ut med eventuelle andre spørsmål. Vi har har også allerede svart på billetten UQM-167-50708 med informasjonen ovenfor og inkludert flere detaljer om uttak og kompensert beløp. Hilsen, FXPRIMUS representative. FXPrimus Review. FX Primus FX Primus er en prisbelønt internasjonal megler som tilbyr mer enn bare forex trading Firmaet er etablert i Republikken Mauritius og er regulert av Financial Services Commission of New Zealand FX P rimus er en detaljhandel megler som tilbyr utvidede tjenester som white label og concierge kontoer, markedsføring og selv back office støtte for personer som ønsker å nærme seg handel som en virksomhet. i tillegg til forex, tilbyr fx primus også handel i kontrakt for forskjeller CFD instrumenter slik som edle metaller, energier, finansindeksprodukter og til og med aksjer som handler på New York, NASDAQ og Hong Kong-markederne. Traders kan velge mellom faste og variable spreads som er konkurransedyktige med de som tilbys av andre meglere. Premier spreads ligner på de som nyter av institusjonelle handelsmenn som er på elektroniske kommunikasjonsnettverk, og de er tilgjengelige for FX Primus-forhandlere hvis regnskap gjenspeiler en viss balanse og nivåer av handelsaktivitet. FX Primus tilbyr kampanjer som lindrer avgiftene som ofte påløper av kunder som innbetaler fra utlandet Denne megleren er kjent for sin sponsring av auto racing, og i den forbindelse er noen kampanjer knyttet til p Erformance til utførelsen av deres lag Den elektroniske handelsplattformen er Meta Trader 4 for desktop, web og mobil trading. Fatal error Class CToolsCssCache inneholder 1 abstrakt metode og må derfor deklareres abstrakt eller implementere de gjenværende metodene DrupalCacheInterface konstruere på linje 52.US Klienter akseptert. Islamisk konto bytt gratis. Wire Transfer, Kreditt - eller debetkort, Lokal overføring, Realtime Transfer eNets, Moneybookers, ClickandBuy, CashU. Bankwire, Moneybookers, FXPRIMUS PrePaid debetkort Payoneer. MetaTrader4, FXPRIMUS WebTrader, iPhone, iPad, Android. Engelsk, Fransk, Spansk, Tysk, Russisk, Italiensk, Kinesisk, Arabisk, Tyrkisk, Magyar, Portugisisk, Hebraisk, Japansk, Polsk, Gresk, Nederlandsk, Svensk, Finsk. Mac Webtrader, Windows, Windows Mobile, Web, iPhone, iPad, Android. Streaming News Feed.

No comments:

Post a Comment