Monday 6 November 2017

System 17 Forex


Avansert system 17 Trendlines Chart patterns. Submitted av Bruker den 5. desember 2010 - 07 32.Sendt av Azim. Hello Alle jeg ønsker å dele en effektiv måte å handle på. Det er enkelt og svært lønnsomt med utmerket risikobeslutning. Det handler bruker Trendlines Chart mønstre Jeg fokuserer på QUALITY trades, IKKE MÅNDE Mindre handel, men kvalitet handler er den beste måten å trade.1st Du må identifisere channel.2nd Se etter en breakout.3rd Se etter en pullback testing trendline.4th Angi handel etter tilbaketrekking, og sett stoppet tap 5 pips bak pullback.5th Profit målet Beregn størrelsen på kanalen. Eksempel på BUY. Example for SELL. Goodluck Happy Trading. Submitted av brukeren den 6. desember 2010 - 03 29.I husk å lese en artikkel om G Soros, og hans favorittoppsett var akkurat det samme. Innlevert av Azim 6. desember 2010 - 10 15.Velte jeg lærte dette fra min venn, vil bare dele med dere hehe. Innlevert av Al på 6. desember 2010 - 11 26.Hi, I andre w ord En går bare inn i en handel når det har vært en tilbakekalling, enten det går langt fra den øvre kanalen eller går kort fra den nedre kanal. Går du inn i en handel hvis prisen når den øvre eller nedre kanalen i stedet for å bryte den i grensene til kanal retraces bakover jeg mener om prisen når den øvre kanalen og går litt lenger opp og deretter retraces går du inn går kort fordi det betyr at prisen dosen t vil gå opp eller regelen er bare det du sa jeg håper jeg gjorde det ikke Al. Submitted av Azim den 7. desember 2010 - 01 58. Jeg beklager at jeg ikke fikk det, kan du illustrere det med et bilde. Uansett, etter at du har tegnet en kanal, bare finn en breakout og se etter en pullback. Det er to måter å gå inn i trade.1st Du går inn i handel etter pullback Når du ser det første solide blå lyset lukket, skriv det med en gang.2. Når du ser breakout, vent på at et rødt lys kommer til å lukke. Deretter setter du en ventende ordre få pips over breakout. Submitted av Al den 7. desember 2010 - 10 57. Jeg beklager, men jeg er ikke i stand til å sende en illustrasjon Tross alt Illustrasjonene dine er så klare og forståelige at å legge til forskjellige alternativer, ville bare være forvirrende. Uansett er dette et flott nettsted å lære takk til Edward og alle de som bidrar til det Al. Submitted av brukeren den 5 januar 2011 - 05 47.Hello Azim Dette handelssystemet fungerer best på hvilket valutapar og tidsramme Takk. Skrevet av brukeren den 10. januar 2011 - 10 50.Hello der, som jeg har testet dette stragegy arbeid på alle par, men jeg vil anbefale å handle på store par only. Submitted av brukeren den 12 januar 2011 - 13 58.Trader-Info - Forex Trading - Stock Market Trading - Forex Scalping Systems - Forex Automated. NEED Honest Forex trading system. Se på disse mekaniske handelssystemer forex. Forex trading kan klassifiseres blant de mest risikofylte investeringer som finnes, den mest lønnsomme og mest uforutsigbare. Ovenstående er selve grunnen til at begrepet Holy Grail anses som en myte som de fleste forex handelsmenn tro forex systemet for handel forex uten tung risiko, frykt og angst eksisterer ikke på grunn av feil opplevd mens du prøver massevis av metoder i tider fortid. Jeg tror vanskelig er et relativ begrep, det er ikke mulig, og feil er aldri en feil før du bestem deg for ikke å prøve igjen. Med tiden du går gjennom med denne rapporten, la oss se om du vil være enig med meg i det. En hellig gral eksisterer. - Den hellige gral er blitt funnet. - Den hellige gral er ikke engang ett system , det er forskjellige tilnærminger til det. Dette kan høres morsomt, oppdagelsen av den hellige gral kan være gjennom et barn som ikke er en forex-profesjonell. Før du leser videre, vennligst vær oppmerksom på at dette Forex trading systemet krever disiplin og tro. Aldri lukke en stilling før Målet er nådd. Og holde kontakten med Gud den Allmektige, Han er den som avslørte systemet for meg, mesteren minus alle hemmeligheter. Denne håndboken er dedikert til Gud Den Allmektige, Den Hellige Ånd og Jesus Kristus, Guds Sønn. FOREX TRADING SYS TEM EXPLAINED. The forex beveger seg i trender, trenden kan være bullish oppad, bearish nedad eller horisontal sideveis. Tilgangen til dette handelssystemet bryr seg ikke hvilken retning prisen vil flytte, det er mer opptatt av å lage minimum 40 pips per dag fra forex trading. Når du bruker dette forex systemet konseptet er din suksess er ikke i antall forex pips du gjør, men i volumet du skrev inn. Andre vedlegg som følger med denne manualen er.1 Kontinuerlig automatisk pivot kalkulator Hvilken fungerer bare på metatrader-plattformer.2 En gjennomsnittlig forex daglig kalkulator, gjennomsnittlig ukentlig rekkevidde kalkulator og gjennomsnittlig månedlig rekkevidde kalkulator. Fungerer bare på metatrader-plattformer. For utvalgskalkulatorene har jeg allerede gjort min forskning for å oppdage parene dette handelssystemet jobber med. med deg kan du bruke den til å undersøke mer på egenhånd. Valutakursen par dette systemet arbeide med er. AUD USD NORMAL HASTIGHET. EUR USD NORMAL HASTIGHET. AUD NZD LIGHTING SPEED. AUD CAD LIGHTNING SPEED. Fig 1 A Metatrader Platform Skjermbilde. Ovenstående er en EUR USD 4hours Diagram på metatrader plattformen Nov Dec 2008. DEN FOREX STRATEGY. Pick den vertikale linjen fra verktøylinjen og avgrense forrige dag fra i dag sørg for linjen viser dagens dags første lysestake kl 00 00 Hours. Pick den horisontale linjen fra verktøylinjen og del det første lyset i dag til to. Ring denne linjen X. Count 40pips over linje X og tegne en annen horisontal linje nøyaktig 40 pips over linje X og ring denne linjelinjen X1.Count en annen 40 pips over linjen X1 og tegner den horisontale linjen X2 nøyaktig 40pips over linje X1.Count 40pips under linje X og tegne en horisontal linje nøyaktig 40 pips under linje X, ring dette linjelinje X3.Count ytterligere 40 pips under linje X3 og tegne en horisontal linje nøyaktig 40pips under linje X3. Din forexChart skal se slik ut. Linje X er utgangspunktet, la prisen danse mellom linje X1 og X3 til den plukker sin retning til dagen. Sett ditt kjøp stoppe på linje X1 s pris verdi, din ta fortjeneste må være på linje X2, stoppe tap må være på linje X4.Sett din selge stoppe på linje X3 s pris verdi, din ta fortjeneste må være på linje X4 , stoppe tap må være på linje X2. - Pris kan utløse din bestillingsordre og slå din fortjeneste på 40 pips. - Pris kan utløse din salgsordre og treffe din fortjeneste på 40 pips. - Pris kan utløse både din kjøpsordre og Din salgsordre, treffer begge, tar profittsoner, og gir deg en fortjeneste på 80 pips. - Prisen kan treffes på kjøpsprosessen din og ikke nå din fortjeneste, kom tilbake nedover 80 pips for å slå din salgsordre og gi deg et tap på 80 pips .- Pris kan slå din salgsordre og ikke nå din fortjeneste, komme tilbake oppover 80 pips for å treffe kjøpsprosessen din og gi deg et tap på 80 pips. Instance 4 og 5 skjer rundt tre ganger i måneden i valutaparene dette systemet fungerer med. Til å redusere antall forekomster 4 og 5 i en måned, gjenta de påventede ordrene som er beskrevet ovenfor umiddelbart, ta du y vår første fortjeneste for dagen som gjør det utløste tar fortjeneste ditt neste utgangspunkt Det er din linje X. Med dette systemet kan du fange 40 pips ut av hver 81pips prisbevegelse uansett hvilken retning det går, men la oss bare si 90pips å være På den sikre siden var 90 pips kriteriene jeg brukte når jeg gjorde undersøkelsen. Prisen kan ha trender i tre måneder og flytte tusenvis av pips oppover eller nedover. Når retningen har startet, virker disse parene vanskelig å flytte 80 pips i motsatt retning retningen i samme dag. Hvis prisen da beveger seg 1000pips oppover eller nedover i løpet av en måned, får du sjansen til å fange nesten 500 pips i løpet av en måned. Hvis du vil bruke dette systemet, må du utelukke grådighet. blå utskrift for å gå inn i stillinger ved bruk av dette systemet. Forex meglerkontoen nedenfor begynner med 400USD og etter 15 handler ble 4,440USD Vennligst hold deg til reglene i dette valutasystemet Ikke vær for mye i en hast.1 80USD 0 2 LOTS.2 80USD 0 2 LOTS.3 80USD 0 2 LOTS.4 120USD 0 3 LOTS.5 120USD 0 3 LOTS.1 160USD 0 4 LOTS.2 160USD 0 4 LOTS.3 200USD 0 5 LOTS.4 240USD 0 6 LOTS.5 280USD 0 7 LOTS.1 360USD 0 9 LOTS.2 400USD 1 0 LOTS.3 480USD 1 2 LOTS.4 600USD 1 5 LOTS.5 680USD 1 7 LOTS. You forventes å bruke halvparten av kjøpekraften ved å sette begge handler Dette gjør at du kan legge inn en hekke når eksempel 4 og 5 ovenfor oppstår. Vent aldri på pris for å kutte X1 eller X3 og bruk all din kjøpekraft. Blåtrykkene ovenfor garanterer ikke at du vil vinne 15 Handler etter hvert, det er en veiledning for å hjelpe deg når du går inn i stillinger. I tilfelle at du bestemte deg for å følge prisen ved å sette inn en annen handel, slik at du først tar profitt på dagen din poeng X og gjentar prosedyren, slik handler vanligvis til neste dag. Jeg tilbakestiller handler dagen etter ved å bestemme mitt første lys for nåtiden dag, slett de inaktive avventende ordrene i går og ta fortjenesten min fra dagens løpende handel som satt i går. Skift stoppfallet av y esterday s handel for å være den samme som i dag er ventende ordre motpart. Innstillinger hvor du ser et reverseringsmønster du kan lukke i går s handel umiddelbart. Hvis det er et fortsettelsesmønster, det er dobbel fortjeneste for deg i dag. Hvis du ikke forstår hvordan å lese diagrammer, så bare la det settes sammen med dagens handel. Jeg begynte å handle Forex i år 2007, Materialet ovenfor er ikke et produkt av mange års erfaring, men en inspirasjon fra Gud. Du har et valg, for å fortsette å sende meg e-post for mer informasjon og hemmeligheter eller å koble til kilden til min hemmelighet, JESUS ​​Valget er ditt. Send meg en e-post etter at du har brukt dette ærlige forex trading systemet Gjør det virkelig verdt 1000 USD etter alt Visste du resultater som utgjorde mer enn prisen. Jeg vil gjerne høre fra deg. FOREX TRADING SYSTEM TWO BONUS. You må laste den kontinuerlige forex auto pivot kalkulatoren på metatrader plattformen for å bruke dette systemet. Kop pivot kalkulatoren og lim den inn C Programfiler Metatrader Northfinance eksperter indikatorer. For å laste svingingene på diagrammet ditt, klikk på indikatorknappen og velg egendefinert, og velg deretter Pivots DailySRAIMefx. Gjenta en lignende prosess for gjennomsnittlig daglig rekkevidde-kalkulator. Din forex-diagram skal se ut som bildet nedenfor. De blå linjene er støtten linjer, de røde linjene er de motstandsdyktige linjene. DEN FOREX TRADING STRATEGY. Sett en ventende rekkefølge mellom støtte og motstandsdyktige linjer slik at en 15 Pips gap fra linjene Kjøp på de øvre delene Når motstanden er ødelagt. og selg på de nedre delene. Når støtte er ødelagt, det er en hemmelighet om å sette disse straddles Det er som å sette en felle for prisen. Dette kan være den verste måten å handle hvis du ikke kjenner hemmeligheten bak det. Et annet valg er å bruke øyeblikkelige henrettelser Markedsordre mens handelsstøtte og motstand jeg ikke anbefaler det, Metatraders har en ekkel vane å be deg om å sitere på nytt pris. Bruk auto-pivot på USD JPY, en veldig konsekvent bouncer. Jeg tror den mest pålitelige indikatoren noensinne er PIVOTPUNKTER hvis du har noen andre, fortell meg det kan forbedre systemet på en flott måte. DEN HEMMELIGE BEGRENSET STRADDLES. På timekartene ligger gapet mellom støtte og motstandsdyktige linjer mellom 40 pips til 120 pips. Jeg anbefaler timediagrammer og 15 minutter diagrammer. Du skal velge 25 pips etter hver 15 pipsbevegelse vekk fra linjene. Sett dine ventende ordrer på betingelse av at en støtte eller motstandsdyktig linje er i ferd med å bli ødelagt. Prisen kan eller ikke bryte linjene, noe som betyr at en pause eller en sprett. Hva du forventes å gjøre. Når prisen berører linjene Som kan være en støttelinje eller motstandsdyktig linje, plasser straddle fra linjen med 15pips gap før kjøpet utføres, 15pips gap før salg utføres. Din stoppe tap bør være 10 pips over den motstandsdyktige linjen når du plasserer din salgsordre, 10pips under støttelinjen når du legger din bestillingsordre, dette gjør totalt 25pips stop loss. Your ta fortjeneste bør være 25pips etter inngangspunktet. Du vil sikkert ikke w i alle handler. Din risiko for å belønne forholdet på hver handel er 1 1 eller la si 50 50.Men du har mulighet til å miste en av hver tre handler. - Straddle betyr å sette en kjøpevending på over dagens prishandling og setter en selger på ventende rekkefølge under dagens pris handling. - Venter på ordre er ordrer du setter på plattformen, de kan ikke utføres til prisen du oppgir er nådd. Hva venter du på. Skalering 17 Skalping, langsiktig handel. Innvilget av Bruker den 5. desember 2010 - 07 24.Gjort av handelsmannen. Her går det. Denne strategien er for scalping og for langsiktig Hvordan. Åpne en konto på en megler som gir deg en høy innflytelse og en mikrokonto og mikrolotter for eksempel jeg bruk en konto med 100 usd.1 Åpne to stoppordre med 0 02 mange på to 00 nivå Som buystop 1,32500 og sellstop 1,32400 for eur usd når prisen er ca 1,32450 nivå og vent til å utløse en av dem enn slett den andre ventende bestillingen 1b Hvis den utløser enn å åpne en ventende bestillingsstopp eller s ellstop 100 poeng mot den utløste ordren, men partiet skal være 0 04 mange.2 Vent til å nå 100 poeng 10 pips på det tidligere systemet for først utløst en enn stien din stopp for å bryte jevn og la den gå Og spore den 60 poeng 6 pips Metatrader gjør det automatisk.3 Hvis det går mot deg og utløser 0 04-en, så åpner du igjen en ventende ordre med 0 04 100 poeng mot denne.4 Det går slik.5 Min megler har app 10 poeng for eur usd og det lar jeg kjøper 0 50 mye for 100 usd så jeg kan gjenta dette 13 ganger og på slutten mistet jeg bare 8-10 usd det er ikke dårlig.6 risikobeløp er ikke definert det endrer tilsvarende ditt etterfølgende stopp Du kan la en handel gå å nå 1000 poeng eller bare få 2 usd det avhenger av deg, men jeg anbefaler at du bruker sluttstopp og får så mye som mulig.7 Det er et dårlig system i fortiden fordi spredningen var veldig høy. Men nå gir meglere oss, 6 til 10 poeng spredt for eur usd. Jeg startet nettopp at strategien kan prøve sammen Beklager for ødelagt språk Se deg. Skrevet av Deepesh Panchawala 6. desember 2010 - 02 16.Vennligst forklar meg i detaljer, når en side KJØP Bestill, få utløseren, og begynn å forklare strategien din i en retning bare med prisfigurer, annen side pris retningseksempel, vil vi beregne etter dette til omvendt rules. Please mail meg på min ID. Thanks Hilsen Deepesh Panchawala. Submitted av brukeren den 3 januar 2011 - 06 43.hello det ærlig talt jeg ikke få mesteparten av systemet klart gjør parti størrelsen blir høyere på hver handel eller det samme på 0 04 om det gjør, på hvilket trinn fordi han nevnte om 0 5 masse størrelse jeg forvirret på forhånd. Innlevert av Edward Revy 16. januar 2011 - 10 19.Let meg prøve å re-frase det, selv om Jeg garanterer ikke at min versjon vil være 100 nøyaktig, men jeg vil gjøre mitt beste. Vi bruker mikro-partier, hvor 1 mikron mye 0 01 standard mye.1 Åpne to ventende bestillinger til nærmeste prisnivåer som slutter på 0 hvis du bruker en plattform med 4 desimalkurser eller på 00 for 5 desimalt pristilbud som f Ollows. Buy Stopp ordre over prisen 0 02 mange Selg Stoppordre under prisen 0 02 mye. Når en ordre utløses, kansellerer du umiddelbart motsatt rekkefølge. For eksempel, hvis vi jobber med 1 3250 og 1 3240 rekkevidde, er det bare 10 pips mellom Buy Stop og Sell Stop Orders som vi vil plassere.1b. Så vi har den første bestillingen utløst. Den andre er kansellert. På dette punktet må du sett inn en annen ventende rekkefølge, motsatt den som har kjørt for øyeblikket Avstand 10 pips vekk, mye størrelse denne gangen 0 04 mye. La det sitte der Hvis prisen går mot din første oppføringsrekkefølge, vil du bli stoppet ut 10 pips ned med denne sitteordre på 0 04 mange, som vil avbryte 0 02 mye du holdt åpent og samtidig sette motsatt 0 02 mange in.2 Vi ser etter å få 10 pips på vår første oppføring, og deretter flytte Stop-tapet til breakeven og sett et automatisert tilbakestillingsstopp til 6 pips. La det løpe til stoppet.3 Hvis de 10 pipsene ikke er nådd, så se på trinn 1b. Når de 0 04 partiene er utløst i trinn 1b, må du sette en annen motsatt ventende bestil 10 pips unna Bestillingsstørrelse 0 04 lots.4 Så lukkes sirkelen, hvor du alltid har 0 02 mange åpne og 0 04 mange sitter ute som ventende ordrer, som vil være klare til å reversere posisjonen din hvis det er nødvendig. Håper min versjon hjelper litt. Beste hilsen Edward. Submitted av Bruker 18. januar 2011 - 15 06. Kan du ilustrate det har jeg fortsatt noen tvil om. Sagt av Edward Revy 18. januar 2011 - 15. 25. Jeg ser ærlig ikke på mulige måter å illustrere det raskt og gjøre det lesbart samtidig. Unntatt hvis du skal illustrere hvert eneste trinn, så det er mulig, men jeg er ikke klar til å gjøre det, kan være senere Alternativt kan du prøve å illustrere hvert trinn slik du ser det, og i dette tilfellet vil jeg gjerne hjelpe deg med å finne ut resten. Best regards, Edward. Submitted av User on January 19, 2011 - 12 22.Sound som en rutenetthandel, Martingale system Statistisk før eller senere vil det slette hele kontoen, men jeg tror med så små mål at vi kan velge riktig tid for oppføring som en London og NY åpning hvor volatilitet er sikker og da skal det fungere Problemet m, men det er mye som må være veldig lite, og fortjenesten vil være liten også, ellers sjansen for å tørke ut. Men igjen, hvis vi kan velge et flyktig marked, som GU på London en, er det ikke mye sjanse vi vil ha for mye iterasjon i raden før vi treffer 10 pips og flytt til BE. Submitted by User 22. februar 2011 - 18 21.hvor jeg prøvde strategien ovenfor, og den er en av de beste og enkleste der ute, en ting selv om du ikke trenger å avbryte motsatt rekkefølge bare la den løpe 24 7 og fortsett å snøballere posisjonene. Tricket setter fortjenestemålet 3 ganger nettverket av kjøps selposisjoner ulempe hvis prisen bare stagnerer innen 50 pips i svært lang tid. hvordan jeg kan forklare mer detaljert og tydeligere, jeg må registrere meg først til dette forumet takk EDwards og team. thanks team. Submitted av Bruker 2. mars 2011 - 02 14.

No comments:

Post a Comment