Thursday 16 November 2017

Day Trading Smarte Alternativer


Dag handel Nifty Options Re: Dag handel Nifty Options Hei kolleger forhandlere, jeg handler ikke Nifty FUTURES som verken min hovedstad eller min oppleve tillater meg å gjøre det. I dag for akademisk formål har jeg lagt et kjøp på NF på NSE Paathshala. Jeg lagde SL-L kjøpe ved utløser på .3 og pris på .6 Til min overraskelse gikk NF 20 over min bestemte oppføring, men bestillingen min ble ikke utført. Kan du si meg. hvor mye diff shud jeg plasserer mellom grense og utløser Spør generelle verdier fra din eperience slik at bestillingen ikke går ufylt. Re: Dag handel Nifty Options Kan være folk her er forståelse sakte, handelstid jada bak bak karna hanikarak hai. Hvis du lytter til høyt musiktalking hele tiden under kjøring hver dag, er ulykker bundet til å skje. Og dagens handel trenger mye mer konsentrasjon enn å kjøre bil. Hovedårsaken er at menneskets sinn i utgangspunktet ikke klarer å gjøre multitasking. Et enkelt eksempel, prøv å skrive med begge hendene samtidig (samtidig). Men med 2 forskjellige emner: som en side er det en enkel summe med mange tall som bare inneholder 3 eller 4 siffer og en annen side, en enkel historisk begivenhet. Bare prøv å se hvor vanskelig det er. Alvorlige daghandlere tar ikke opp en telefon eller begynner å snakke med familiemedlemmer under handel. Ikke sett på otherspost her mens trading amp konsentrere. Det vil forbedre ytelsen din mer når du handler dag. Vær online her i dagshandelen kun for kort tid, når det er noen god grunn bak den. Forumet er alltid her for ettermarkedet. Posisjonelle handelsmenn har lite mer uavhengighet her, da de ikke trenger hyppig oppføring og utgang. ---------- For i dag var det få gode handler også som hver dag. To veldig gode korthandel var der under forrige dager lav med små stoppetap. Merk: Når den daglige volatiliteten øker, må Stopp også øke litt. Se på 5 min, 30 min diagrammer for støttemotstand fra gratis Goggle Chart. Det var enkelt, bare fortsett å konsentrere seg mer. Ikke over snakk her unødvendig under handel og ikke over handel også. Med beste ønsker til alle. Jai Mata Di. Hei kolleger, jeg handler ikke Nifty FUTURES som verken min hovedstad eller min oppleve tillater meg å gjøre det. I dag for akademisk formål har jeg lagt et kjøp på NF på NSE Paathshala. Jeg lagde SL-L kjøpe ved utløser på .3 og pris på .6 Til min overraskelse gikk NF 20 over min bestemte oppføring, men bestillingen min ble ikke utført. Kan du si meg. hvor mye diff shud jeg plasserer mellom grense og utløser Spør generelle verdier fra din eperience slik at bestillingen ikke går ufylt. For små volumsomme ordrer er glidning svært liten i SLM de fleste ganger. I løpet av flyktige tider slår SL-L-ordrene seg ikke mange ganger. Det er derfor Big Volume spillere ikke kan bruke SL-L. De bruker enten marked eller programmert ordre ved hjelp av algo trading med svært liten prisgap. Små til mellomstore investorer kan gjøre det høyt lønnsomme Nifty Call-ampet legger til valghandel ved å lære forsterker etter tips og triks fra oss. Nifty alternativet er et slikt produkt som kan tjene deg Rs.5000 - på samme dag i en enkelt handel ved å investere Rs.10,000-only. Denne investeringen utgjør en maksimal risiko på Rs.2.500- eller mindre i henhold til utgangsnivået ditt. Option trading krever bare 110 av den vanlige kapitalen som du trenger å gjøre den tradisjonelle måten å handle på aksjer. Og Nifty Options-handel kan til og med tjene mer fortjeneste når markedet går ned. Tabellen nedenfor gir deg en ide om hvorfor du bør handle på alternativer: - Aksjer (5 stop-loss) Rs.5,000 (5 Profittmargin) Alternativer (25 stopp tap) Rs.5,000 (50 Profittmargin) Poenget vi lager her er overskuddet Rs.90.000 som kan holde seg i hånden og legge til andre former for investering eller holde det trygt. Så hvorfor å unødvendig involvere et større beløp når du kan tjene det samme ved å investere en liten brøkdel av din verdifulle kapital. Denne siden lærer Nifty Options-forhandlere om hvordan, hvem og hvem som skal handle dem i enhver Bullish eller Bearish eller Rangebound Market trend. Våre 100 effektive krasjkurs vil opplyse den mystiske kunsten om Trading Nifty Options på en veldig enkel måte. Ikke bare vil vi lære deg hvordan du handler Nifty Options, men vi vil gi deg klar til å distribuere Spread Trading Strategies med de nyeste markedsprisene og trenden, slik at du kan handle på alle markedstendenser med begrenset risiko og ubegrenset fortjeneste. Vi gir gratis Live Tips på Nifty Calls Amp legger alternativer Tradings sammen med kurset kit. Enten det er et tips fra en ekspert eller en gate hørt, er det lurt å vite at amp lærer de viktige indikatorene som tyder på at buysell signalet. It8217 er ganske vanlig at det er bias-forsterker, falske tips eller signaler stammer fra folk som manipulerer markedet for sin egen personlige fordel. Vi vil gi realtid Nifty Calls samt Nifty Puts trading simuleringer og gjøre deg rustet til å bære en Nifty Options Trade så snart du er ferdig med kurset. 8220 Ikke å tape8221 er like viktig som 8220Winning8221 i Nifty Options trading. Ingen er faktisk 100 sikker på hvor markedet vil gå i handelssesjonen ennå ikke skje. Men vi har en side med høyere sannsynlighet, og vi skaper en slik posisjon til den siden som har ubegrenset fortjeneste med en beskyttet risiko. Det krever spesifikk tid, pris og riktig valg for å kjøpe amp selger enten Nifty Call eller Put Options for å inngå lønnsomme alternativer handel med den minste risikoen. Også it8217s er veldig farlig å handle Nifty Options uten riktig veiledning amp knowhow. Så hvorfor ikke du forlate farene for oss og ta deg selv den mest lukrative fortjenestemarginen på aksjemarkedet. Finn etter en interaksjon med Rajesh, som er svært smarte handelsalternativer på Nifty. Han var ikke bare vinneren i den første utfordringen, men er også for tiden over 100, 20 dager i den andre utfordringen. Det som gjør ham spesiell er også det faktum at han var mer enn 150 i det siste finansmarkedet aktivt. Utdanning: MTech (Computer Science), IIT Profession: Aktiv daghandler og programvareutvikler Hobbyer: Bordtennis og meditasjon Finn etter samspillet 2. august 2013 Hvordan begynte alt jeg har 2 brødre og begge dabble på aksjemarkedene og var heldig at en av mine brødre hovedsakelig investerer og de andre handler alternativene aktivt. Jeg startet min aksjemarked karriere dag handel i aksjer med margin og også små biter av kortsiktige bransjer. Så jeg måtte takke brødrene mine for å introdusere meg til markedene. Hvordan har du utført først Hadde noen få heldige handler til å begynne med, men var aldri vellykket trading equity, blåser opp kontoen min noen ganger i prosessen. De fleste handler var basert på tarm og noen på tips gitt på TV. Hvordan klarte du å fortsette å handle når du gjorde disse tapene og hvor lenge jeg hadde en god jobb, og det gjorde at jeg kunne holde meg aktiv i markedene, og legge til handelskapital fra min lønn i slutten av hver måned, det var en velsignelse i forkledning. Jeg begynte å handle i begynnelsen av 2005, og denne metoden for handel fortsatte til mai 2006 da det var et plutselig fall i markedet, noe som var et stort tilbakeslag ikke bare for min daglige handler, men også på mine leveringsbransjer, som jeg forlot i panikk. Denne hendelsen var en øyeåpner for hvordan handel basert på nyheter, ser på TV eller på en hunch kan aldri virkelig være lønnsomt med mindre jeg hadde nyheten før alle andre gjorde det. Dette er da jeg ble introdusert til teknisk analyse og det startet med å lære lysestaker. Når jeg lærte mer om teknisk analyse, følte jeg plutselig at det er mulig å ha systemer basert på strategier som kan løpe som en pengeproduserende maskin som fjerner alle menneskelige følelser. Det bidro også til at jeg var god på shell-skripting, og automatiseringsbakgrunnen hjalp meg med å sette opp noen systemer. Du kan si at jeg har testet over 1000 strategier fra da til nå. Så gjorde disse systemene faktisk tjene penger. De backtested resultatene tjente penger i teorien, men da de ble brukt på ekte markeder, gjorde det ikke 8217t. De fleste resultatene var basert på åpen pris, men den åpne prisen som du ser på hva du faktisk kan få når du handler markeder, har en stor varianse. Det som også legger til dette er slippage, meglerkostnader og andre avgifter. Så personlig for meg bare systemer basert på teknisk didn8217t virkelig fungerer bra, og det er da jeg også begynte å studere på den psykologiske siden av handel. Det jeg hadde begynt å legge merke til var at folk følger lignende teknisk grunnleggende analysestrategier, det er feller som blir satt (tull eller bjørnfeller) rundt viktige tekniske grunnleggende punkter i markedet. Vanligvis scenarier hvor markedet plutselig ser bullishbearish ut basert på populære indikatorer og revers bare for å fange handelsmenn. Så hva slags strategier fulgte du rundt Rundt samme tid ble jeg også introdusert til Futures og Options og fant ut at jeg var bedre på intradag trading og dermed ble de fleste av mine stillinger aldri båret over natten. Jeg begynte å lete etter breakout-oppsett, men da jeg begynte å gi større betydning til den psykologiske siden, beveget den seg mot spotting bullbear feller, spotting avvik og jeg har også en proprietær indikator basert på volumet av bullsbears på en lysestake diagram. Dette er hva jeg har fulgt de siste par årene, og det har vært bra for meg. De fleste handler er opsjonshandler og dermed sammen med å se på tekniske diagrammer, begynte jeg også å blande den med en strategi basert på åpen interesse, underforstått volatilitet og opsjonspriser. I utgangspunktet forutsetter strategien som bruker dataene hvilken side av alternativet er skjevt for å bevege seg, enten samtaler eller sett og også streikprisen best posisjonert for dette. Siden strategien dreier seg om å spotte feller eller opsjonsskjær som nevnt ovenfor, vil de fleste av handlingene vanligvis være counter trend-bransjer. Jeg finner personlig at det er lange alternativer som virkelig fungerer bra for et slikt motortreningssystem. Det er noen gutbaserte handler, men jeg holder mest av handler gitt av systemet jeg følger. Men den kritiske tingen er å akseptere at vi som mennesker kan gjøre feil og kan bli båret bort, så det er best å beholde bare så mye penger på din handelskonto som du har råd til å tape, spesielt når du handler med alternativer. Men de sier at alternativkjøpere aldri tjener penger. Det er bare selgerne som gjør. To ting jeg ikke gjør mens handelsalternativer er, holder det over natten eller handler i penger. Når du holder valgmuligheter over natten, skjer tidsforfallet raskere, og hvis du handler i penger, er den absolutte avkastningen når du har rett på handelen din, ikke mye. Også en av de tingene jeg unngår som en opsjonskjøper, er å pyramide, som legger til eksisterende åpne valgposisjoner når og når det går i min favør. Når du kjøper alternativer, kjører du kamptid, volatilitet og pris, slik at jeg personlig aldri likte pyramide og alltid mistet da jeg gjorde det. Så du har aldri mulighetsposisjoner over natten. Det er tider når jeg gjør overføringsalternativer, men jeg reduserer størrelsen betydelig. Også opsjonsposisjonen videresendt er ikke fordi den har gjort et tap, så la oss holde den til neste dag og håpe at den gjenoppretter. Det er hovedsakelig fordi guten en gang sier at det er mer i handel igjen for å spille ut. Ut av pengemulighetene Bare det er veldig høyt innflytelse, er det noen regler for pengestyring. Leverage er et dobbeltkantet sverd, men en veldig viktig del av virksomheten. En bok som var øyeåpner for meg var på Posisjonering av Van Tharp. Når det gjelder hvor mye handelskapital, følger jeg en unik strategi. Jeg kommer opp med en antagelig handelsstørrelse for kontoen min basert på min risikofaktor, antar at dette er 10 lakhs. Men det jeg faktisk tar med på min trading konto er bare 15 av dette, som er Rs 1,5 lakhs og min maksimale risiko per handel er 3 av min antatte handelsstørrelse (10 lakhs) som er 30 000. Men når og når det er fortjeneste som legges til denne Rs 1,5 lakhs, fortsetter per handelsstørrelse å gå høyere enn 3. Vanligvis vil jeg trekke fortjeneste fra handelskontoen hvis kontostørrelsen når mellom 2 og 3 lks for å bringe den tilbake til 1.5 lks. Tanken bak å øke handelsstørrelsen med fortjeneste er å gi mulighet for en eksponensiell retur og er også Van Tharp8217s innflytelse. Jeg kan ikke si at jeg har perfeksjonert dette fordi strategien noen ganger forårsaker store volatilitetsgrader på handelskontoen, spesielt hvor det har gått fra å være positivt av ganske å være flatt. I dag har jeg råd til å ta denne risikoen med en pute av en heltidsjobb. Jeg kan endre denne strategien med en liten bit hvis jeg handlet på heltid. Denne måten å administrere penger har fungert bra for meg fordi jeg handler hovedsakelig ut av de pengene alternativene som kan gå oppdatering veldig fort. Min handelsaktivitet plukker opp ganske etter hvert som markedet nærmer seg utløper og er for det meste i Nifty opsjoner på grunn av den høyere likviditeten. Hva gjør du med fortjenesten, gå tilbringe det Det er veldig viktig å ikke behandle dette som lotteripenger og bruke det. Jeg ser på det som en normal inntekt og bruker den til å supplere mine økonomiske mål. Også siden det er en sekundærinntekt for meg, gjør jeg det til et poeng å fordele 20 av all min handelsinntekt for en sosial årsak. Din favorittbøker Trading to Win av Ari Kiev og de fleste bøkene av Van Tharp, spesielt den som har plass på stillingen. Hvilke råd vil du gi andre? Det er ikke noe system som garanterer at du kommer tilbake, i løpet av de siste 1,5 årene er lønnsomt, min andel av vinnere til tapere er best 62 til 38. Det er viktig å forstå dette og dermed administrere risikoen tilsvarende. Handel handler om å bygge odds i din favør, en av de største årsakene til at mine strategier for å jobbe har Zerodha som megling, hvor jeg ikke trenger å bekymre meg for å bryte selv poeng under handel, spesielt store mengder i ut av pengene. Handel er som et yrke, folk tar det lett, spesielt på grunn av den lave adgangsbarrieren. Det tar bare en time8217s tid å åpne en handelskonto og overføre penger til den, men med mindre du er forpliktet, fokusert, disiplinert og klar til å bruke tid, bør du tenke det før du går inn eller fortsetter å handle hvis du allerede har begynt å kunne nå den antagelige handelsstørrelsen der jeg kan slutte jobben min og bli en fulltidshandler. Takk, Rajesh, for innsiktene og forhåpentligvis fortsetter din gode løp i dagens 60-dagers utfordring, og du kan handle full tid snart. Sjekk ut de andre vinnerne Vennligst finn noen vitenskapelige artikler på investopediauniversityoptions-pricing og investopediauniversityoptionvolatility, og når du er i stand til å forstå hva som bestemmer prisen på alternativet og hvor du har identifisert kanten din, kan du da bestemme om du skal kjøpe ITM, minibank eller OTM-alternativer. Hver har sin egen fordel og ulempe som det har blitt forklart. Artikklene kan hjelpe deg med å forstå hvordan hver av parameterne i OI, IV og retning bestemmer alternativprisen, og du kan da bestemme hvilken strekk passer best for det du leter etter. Beste ønsker til deg, Mr. Rajesh, Gratulerer. Spørsmålet mitt til noen analytiker, Trader er hva Mr Shirish 8211 takker for meldingen. Introduksjonsdelen har svar på ditt første spørsmål når det gjelder fortjeneste. Forvente avkastning av risikofri rente er alt for mindre til å vurdere for enhver bedrift og for å maksimere at vi bruker kraften av innflytelse. Handel skal betraktes som mer av en bedrift, og til å begynne med må man først starte med hovedstaden man har råd til å tape. Sannsynligvis vil det være flere ganger når man går konkurs i handelskontoen, og det er kontinuerlig læring og utholdenhet, og det kan ta noen år før man kan legge inn på strategien og markedene at man vil drive handel med lønnsomhet. Derivater som et produkt i seg selv er utformet for å påvirke innflytelse og dermed håndtering av risiko: godtgjørelse blir en del av handelsvirksomheten, og målet er å gjøre minst 4 til 5 ganger risikofri rente i et år. Å være en personlig handelskonto, ville ikke gjerne avsløre absoluttverdien, og det er grunnen til at avkastningen blir snakket når det gjelder prosenter. Jeg har handlet fra siste 1,5 år og har ikke vært en vellykket handelsmann. Jeg ender alltid med å tape penger bare på grunn av disse fellene. Den vanligste feilen jeg alltid gjør er at jeg bærer min posisjon over natten, som har drept min konto bokstavelig talt. Jeg fant et handelssystem tilbake i mai der jeg gjorde konsekvent fortjeneste med det, infact jeg doblet min handelskapital i en uke, men jeg mistet momentumet på grunn av en dårlig handel (med over natten). Jeg mistet tilliten min med den ene handelen. Siden jeg har forsket mye over internett og leser bøker for å ha et handelssystem som fungerer for intradag opsjonshandel, men jeg har ikke funnet en. Jeg ville være takknemlig hvis du kan hjelpe meg med hvor jeg skal begynne med og hvordan Lag ditt eget handelssystem. Takk og hilsen, sier Naveen REENA A JOSEPH: GHANSHYAM SINGH sier: I stedet for å gi 2,5 eller hvorvidt rekkefølge er gitt i omslag, hvis du gir 10, 15, 20 8212SO PÅ PUNKTER I STOP LOASS TRIGER BLOCK DET VIL HJELPE FULL. HVIS DET ER AV 10, 15 PUNKTER - (MINUS) STOPLOSS TIL PRISEN, KJØPER vi MARKEDSRENTEN. HVIS DET KJØPER 10,15,8212POSTER (PLUS) TIL VÅR PRIS KJØPET, VIL VÆRE STOPPET. HVOR DET KAN VÆRE GJELDET. Det er i et aksjemarked som et dobbeltkantet sverd. Hvis vi ikke har en riktig, spesifikk handelsstrategi, mister vi ikke bare verdifull tid, men også vår kapital. Derfor, sett et stopp på alle dine gjentatte tap. Istedenfor å avhenge av lsquoadvisory servicesrsquo, lærer du kontinuerlig denne fantastiske strategien og handler til ditt hjertekvitterings innhold for lsquoRest of Your Lifersquo uavhengig. Med andre ord, lær lsquoHow å fange en Fishrsquo. Vi har utviklet en innovativ, idiotsikker nifty alternativ strategi. Strategien er trygg, robust og beskytter kapitalen mot alle typer handelsrisiko. På aksjemarkedet, ikke stryke for vanvittig fortjeneste. Det er ikke at vi ikke får dem, men de er få og langt innimellom. Opprettholdelse i markedet er viktigere, noe som til slutt banner vei til dyp fortjeneste. Suksess på aksjemarkedet er veldig enkelt for de som definerer sine mål. Våre forventninger skal være synkronisert med realiteter i markedet. Man må også ha den nødvendige kunnskapen og modenheten til å forstå og akseptere hva aksjemarkedet tilbyr oss. Forventning av uoppnåelig og urealistisk lsquorate av returrsquo vil bare føre til skuffelse og fortvilelse. Først må man vurdere onersquos risikovillighet, da den adskiller seg fra person til person. Høy avkastning. På bekostning av å utsette vår totale kapital til markedsrisiko. Få feil handler og en vil være nede og ut av markedene for alltid. Total sikkerhet for vår hovedstad (akkurat som å sette inn penger i en bank), men overlegen avkastning konsekvent. Den lsquoAmazing Strategyrsquo vi har utviklet, er Foolproof og beskytter hele kapitalen i alle typer markeder --- Bull, Bear, Range-bound og Trending --- Likevel genererer mellom 8 og 15 gjennomsnittlige månedlige avkastninger.

No comments:

Post a Comment